Medion AKOYA PC E4118 D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion AKOYA PC E4118 D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Kevin 09-11-2015
Geschreven voor: Medion AKOYA PC E4118 D

Ik heb deze pc nu een redelijke tijd. Ik ben er zeer blij mee. Hij is snel en mijn simpele spelletjes trekt hij met gemak. De AMD A8 is ook prima. Ik ben alsnog heel tevreden met deze pc. Al is de plastic kast niet heel stevig toch een mooi design. Ook maakt hij weinig kabaal.

charlyko 03-01-2015
Geschreven voor: Medion AKOYA PC E4118 D

Afwerking is bagger. Puur plastic en ziet eruit dat het zo uit elkaar kan vallen. De AMD processor is tergend traag. Een tegenvaller

bertito 23-03-2015

Beste Charlyko, is deze pc uitgerust met de AMD A8-7600 processor? Je zou kunnen upgraden van A8 naar A10 processor, globaal wordt de PC daar 25% sneller van. Misschien net genoeg voor bepaalde applicaties.

CPU Mark Rating
AMD A10-7850K APU 5,609
AMD A8-7600 APU 5,174

AMD A8-7600 APU AMD A10-7850K APU
Price $119.25 BUY NOW! $158.99 BUY NOW!
Socket Type FM2+ FM2+
CPU Class Desktop Desktop
Clockspeed 3.1 GHz 3.7 GHz
Turbo Speed Up to 3.8 GHz Up to 4.0 GHz
# of Physical Cores 2 (2 logical cores per physical) 2 (2 logical cores per physical)
Max TDP 65W 95W